.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نظام از موسوی وکروبی حفاظت می کند
اسدالله بادامچيان با اشاره به قتل‌هاي زنجيره اي كه در دوران اصلاحات رخ داد، عنوان كرد: اين واقعه تجربه‌اي بود تا نظام تصميم بگيرد از جان آقايان كروبي و موسوي در مقابل سوءقصدهايي كه براي آنها در خارج از مرزهاي كشور برنامه‌ر‌يزي شده است، جلوگيري كند تا مبادا قتل آنها به پاي حزب‌اللهي‌ها گذاشته شود

قائم‌مقام حزب موتلفه اسلامي با تاكيد بر اينكه مرحوم عسكراولادي براي بازگرداندن آقايان موسوي و كروبي به دامان نظام تلاش كرده بود، عنوان كرد: هر دوي آنها از اين فرصت براي طلب بخشش و عفو استفاده نكردند.

اسدالله بادامچيان در گفتگو با روزنامه رسالت، با تاكيد بر اينكه براي حفاظت از جان موسوي و كروبي نظام تصميم گرفته آنها تحت مراقبت باشند، بيان داشت: اعتقاد بنده بر اين است كه موسوي و كروبي كارگردانان فتنه هستند اما در دام سران اصلي يعني آمريكا، انگليس و صهيونيسم گرفتار شده و برهمين اساس بايد استغفار كنند.

اسدالله بادامچيان با اشاره به قتل‌هاي زنجيره اي كه در دوران اصلاحات رخ داد، عنوان كرد: اين واقعه تجربه‌اي بود تا نظام تصميم بگيرد از جان آقايان كروبي و موسوي در مقابل سوءقصدهايي كه براي آنها در خارج از مرزهاي كشور برنامه‌ر‌يزي شده است، جلوگيري كند تا مبادا قتل آنها به پاي حزب‌اللهي‌ها گذاشته شود.

وي ادامه داد: برخي اظهارنظرها قبل و بعد از فوت مرحوم عسكراولادي مبني بر پادرمياني و تلاش ايشان براي خلاصي از محدوديت آقايان موسوي و كروبي در محافل سياسي كشور وجود دارد و اين در حالي است كه مرحوم عسكراولادي از هر دوي آنها خواسته بود به دامان نظام برگردند و از اقدامات گذشته خود استغفار كنند.

قائم‌مقام حزب موتلفه اسلامي با اشاره به اينكه اگر آقايان موسوي و كروبي در دادگاه محاكمه شوند، مطمئنا به جرايم مختلفي از جمله مباشرت در آشوب و بلوايي كه در سال 88 رخ داد محكوم خواهند شد، گفت: تاكيد مي‌كنم محدوديت‌هايي كه براي اين افراد تعيين شده براي حفاظت از جان آنها انجام شده است.

بادامچيان با توصيه به موسوي و كروبي از آنها خواست تا از فرصت توبه استفاده كنند و گفت: طبق قانون آنها مجرم هستند و جرايم سنگين و بزرگي مرتكب شده‌اند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

morad 8 تير 1393
پاسخی به فرمایشات بی ربط علی مطهری.
پاسخ ها به این نظر
مینا 9 تير 1393
احسنت

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.22 seconds.